NKRF overtar sekretariatet for FKT

NKRF har inngått avtale med Forum for kontroll og tilsyn (FKT) om levering av sekretariatstjenester fra 1. juli 2015.

Forum for Kontroll og Tilsyn (FKT)

NKRF har inngått avtale med Forum for kontroll og tilsyn (FKT) om levering av sekretariatstjenester fra 1. juli 2015. Avtalen gjelder i første omgang fram til utgangen av 2017, med en gjensidig oppsigelsestid på seks måneder.

Avtalen innebærer først og fremst kjøp av rene sekretariatstjenester som:

  • forberedelser til og oppfølging av styremøter og årsmøter
  • arrangere konferanser
  • administrere medlemsregister
  • føre regnskap
  • oppdatere hjemmeside

Avtalen innebærer også at organisasjonenes faglige rådgivningsressurser blir samordnet.

Med den nye avtale vil man oppnå et tettere samarbeid og en hensiktsmessig koordinering av de administrative ressursene for de to faglige organisasjonene innenfor kontroll og tilsyn i kommune-Norge.