Rapportering - tids-sløseri eller en dyd av nødvendighet? (KS)
Publisert 06.05.2010
KS og KRD vil undersøke om tidstyven herjer i kommunene.
http://www.ks.no/tema/Okonomi/Kommuneokonomi/Rapportering---tids-sloseri-eller-en-dyd-av-nodvendighet/
Publisert: 06.05.2010
Kategorier:
Generelt
Økonomi og regnskap
Kvalitet
Del artikkelen:
Del artikkelen på Facebook
Del artikkelen på X.com
Del artikkelen på LinkedIn