Kommunene vil ha ansvar for overformynderiene også etter 31.12.2011 (JD)
Publisert 09.02.2011
Departementet har varslet kommunene at den nye vergemålsloven ikke vil tre i kraft fra 1.1.2012.
http://www.regjeringen.no/nb/dep/jd/kampanjer/vergemalsreformen/vergemalsreformen/Nyheter/kommunene-vil-ha-ansvar-for-overformynde.html?id=633161
Publisert: 09.02.2011
Kategorier:
Generelt
Lover og regler
Kommunal organisering
Del artikkelen:
Del artikkelen på Facebook
Del artikkelen på X.com
Del artikkelen på LinkedIn